نظام اسلامی به پشتوانه رهنمودهای امام راحل و رهبری تاثیرگذارترین كشور در منطقه است
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا, حجت الاسلام 'علی خاتمی' در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) اشاره كرد و افزود: همانگونه كه معظم له فرمودند، ملت مسلمان ایران باید متوجه باشند كه امام خمینی (ره) به آنان عزت و اقتدار بخشید و قدرت اسلام را به رخ جهانیان كشید.

وی با بیان اینكه ملت و ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ذلیل و فاقد هر نوع اقتدار و عزتی بودند، یادآور شد: دولت نیز از قدرت و حاكمیت خاصی برخوردار نبود و تصمیمات سرنوشت ساز برای كشور توسط بیگانگان اتخاد می شد.

حجت الاسلام خاتمی به اقتدار ایران اسلامی در مذاكرات بغداد اشاره و اظهار كرد: صحبت های رییس شورای امنیت ملی ایران، در برابر كشورهایی كه زمانی حامی و پشتیبان سرسخت صدام حسین در طول هشت سال جنگ تحمیلی بودند، تمامی اقتدار پوشالی غرب را متزلزل كرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مذاكرات 1+5 را نمونه ای از اقتدار دشمن شكن ملت ایران دانست و گفت: امروز مردم ایران می توانند با سربلندی و افتخار در برابر مزدوران و سردمداران استكبار بایستند و پاسخی كوبنده به آنان بدهند.

وی این عزت و اقتدار را حاصل رهنمودهای بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان كرد: امروز به بركت حاكمیت جمهوری اسلامی بسیاری از مناطق محروم كشور به امكانات مورد نیاز دست یافته و از تمامی زیر ساخت های ضروری برخوردار شده اند.

حجت الاسلام خاتمی اقدامات و تلاش های صورت گرفته از سوی مسولان را قابل تقدیر دانست و افزود: امام باید متوجه بود كه برای رسیدن به آرمان مد نظر انقلاب اسلامی راه طولانی باقی مانده و نباید متكی به اقدامات صورت گرفته بود.

7319/522/320





:: برچسب‌ها: رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: